Strony

wtorek, 1 lipca 2014

Możesz zmieniać swój świat...


Cześć! 
Nie będę przedstawiała się jako ponadczasowa znawczyni mody i jej całej terminologii. Nie mam zielonego pojęcia na temat materiałów i obecnych trendów w modzie. Jednak postanowiłam założyć tego bloga aby dzielić się z wami swoimi przemyśleniami. 
Jestem świadoma, że to nie pierwszy tego typu blog w sieci. 
Jeżeli już tu jesteś droga czytelniczko, zostań jeszcze na chwilę! Na moim blogu będziesz mogła dowiedzieć się jak zatuszować mankamenty swojego ciała, jak dobrać stój odpowiednio do okazji, jak wyeksponować swoje zalety, możesz oczekiwać ode mnie porady zarówno psychologicznej jak i modowej. Ba! Możesz zabrać mnie na zakupy, na pewno Ci pomogę. 
A teraz czas na krótki przewodnik po moim blogu :

1. W prawym pasku bocznym pojawiła się lista "to czytam". Jest to lista blogów, które namiętnie są przeze mnie odwiedzane i przeglądane. Zdecydowanie uważam, że ich właścicielki są najlepiej ubierającymi się blogerkami w Polsce. 

2. Tuż pod nagłówkiem, ukaże się lista podstron. Będziesz mogła wybrać między : stylizacjami, poradami, makijażem, psychologią i moimi pracami.



Mam nadzieję, Droga Czytelniczko, że odwiedzisz mnie jeszcze. 





3 komentarze:

  1. Witam,
    zainteresował mnie Twój post na vinted. Ciekawy pomysł na bloga. Będę tu zaglądać, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ! Oczywiście zapraszam do odwiedzania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też trafiłam tu z vinted :)
    Dobry pomysł, byle się pomyślnie rozwijał:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń